16:09

Dobór kolorów do urody - URODA



Typy urody możemy podzielić na 4 różne kategorie - wiosnę, lato, jesień i zimę. Tak możemy określić typ urody porą roku. Zapoznajcie się z ich charakterystyką.

1. TYP URODY - WIOSNA
  • Cera - jasna, brzoskwiniowa.
  • Oczy - zielone, szarozielone, niebieskie lub piwne.
  • Włosy - miodowy blond, jasny ciepły brąz bądź delikatny rudy.
2. TYP URODY - LATO
  • Cera - jasna lub oliwkowa
  • Oczy - brązowe, niebieskie lub zielone
  • Włosy - blond lub popielate 
3. TYP URODY - JESIEŃ
  • Cera - odcień kości słoniowej lub intensywny kolor złocisto-beżowy
  • Oczy - piwne lub brązowe
  • Włosy - rude lub jasnobrązowe
4. TYP URODY - ZIMA
  • Cera - jasna, porcelanowa
  • Oczy - brązowe, piwne, bądź niekiedy niebieskie
  • Włosy - siwe lub czarne
Oczywiście to tylko z reguły bo wiadomo zdarzają się wyjątki. A gdy już wiecie jaki typ urody macie możemy przejść do idealnych kolorów dla danego typu urody.

1. Najlepsze kolory - WIOSNA                                 2. Najlepsze kolory - LATO

- Ciepły żółty, ciepły brąz,                                           - Błękit, róż i fiolet.
złoto, róż, beż i błękit.

3. Najlepsze kolory - JESIEŃ                                   4. Najlepsze kolory - ZIMA

- Beż, brąz, zieleń, pomarańcz,                                 - Czerwień, intensywny róż, błękit,
khaki i złoty.                                                          biel, czerń i szarość.

Kolory są dobrane do typu urody ale nie są wyznacznikiem tego co mamy nosić i w jakich kolorach, w końcu każdy z nas ma inny styl. Teraz gdy wiemy jakie kolory do nas pasują możemy zapoznać się z idealnym makijażem do naszego typu urody.

1. Idealny makijaż - WIOSNA

- delikatny podkład, róż w lekko pomarańczowym kolorze (np. brzoskwiniowy), cienie w kolorach brązu, oliwki, szarości i jasnej zieleni, usta w kolorze brązu i beżu (nude) lub delikatnego różu. 

2. Idealny makijaż - LATO

- jasny podkład (dopasowany do koloru cery), chłodny róż i bronzer, cienie w pastelowych kolorach, usta czerwone bądź różowe.

3. Idealny makijaż - JESIEŃ

- podkład wpadający w odcienie beżu i brązu, cienie w barwach ziemi, usta w kolorze nude.

4. Idealny makijaż - ZIMA

- Podkład podkreślający nasz naturalny kolor cery, jasnoróżowy róż, cienie w pastelowych lub chłodnych kolorach, usta czerwone, różowe bądź bordowe.

Warto spróbować zrobić sobie "idealny makijaż" i zobaczyć jakbyśmy się czuły. U mnie się nie sprawdziły kolory najlepiej się czuję w odcieniach brązu niż pastelowych kolorach.



Mam nadzieję że Wam się post spodobał i pomógł dziewczyną zaczynającym z makijażem, dajcie znać czy znaleźliście coś dla siebie w tym poście. Pozdrawiam!



źródło grafik- Google Grafika









11 komentarzy:

  1. Super :) podpowiedz na przyszłość :) Jestem zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ciekawostka. Ja zdecydowanie jestem Wiosną i przebrnąć przez wszystkie punkty wydaje mi się, że trafione w moim przypadku na 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przetestować to zestawienie na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można odkryć nowe rzeczy o których nawet byśmy nie pomyślały :)

      Usuń
  4. Wychodzi, że jestem wiosną i taka kolorystyka w makijażu mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wyjątkiem od reguly hihi ale najbardziej pasuję mi zima, kolory też mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczyłam się charakterystyki typów urody w szkole. Sama jestem wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo ciekawy i wbrew pozorom prosty temat.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Estetyczne Podróże , Blogger