18:29

O mnie - Wstęp

       Cześć, jestem pasjonatką urody i podróży mieszkającą od 5 lat w Wielkiej Brytanii. Ten blog powstał z myślą podzielenia się moimi doświadczeniami, poglądami jak i również trikami które może ułatwią Wam trochę życie.

       Uroda - Interesuje mnie wszystko zaczynając od makijażu, przechodząc przez pielęgnacje a kończąc na kosmetyce estetycznej. Niedługo będę zaczynała pierwszy etap w mojej drodze do otworzenia swojego pierwszego salonu "urody", ale o tym kiedy indziej. Mam zamiar dzielić się z wami produktami które pomogą wam poprawić waszą cerę bądź włosy nie nadciągając waszego budżetu. Trikami jak dbać o siebie nie spędzając godzin w zaciszu łazienki. Te i wiele innych
pomysłów będziecie mogli zobaczyć już niedługo na tym blogu.

       Podróże - Zawsze marzyły mi się dalekie podróże, a że tęsknota za bliskimi mi osobami z Polski jak i moją drugą połówką jest silniejsza, staram się być tam minimum 4 razy w roku. Więc wydaje mi się że wiem jak zaoszczędzić na biletach, kursach wymiany i bagażu. Takich postów również możecie się spodziewać na dniach.

       Z mojej strony to tyle, mam nadzieję że Ci co trafili tutaj zostaną ze mną na dłużej.

Poniżej wstawiam zdjęcia z moich ostatnich podróży.


















































#podroze #uroda #omnie #pierwszywpis #zdjecia #lot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Estetyczne Podróże , Blogger