15:00

Jak powiększyć usta bez ingerencji w ciało? - URODA



Wydaję mi się że każda z nas chciałaby mieć piękne uwydatnione i duże usta, jednak nie każda z nas takowe posiada. Pokaże wam fajne sposoby na ich powiększenie bez ingerencji w ciało! Zapraszam cieplutko :)

1. Peeling i balsamy!


Piękne i zdrowe usta to podstawa do "powiększonych ust" można takie kupić bądź zrobić samemu (zapraszam do mojego sposobu DIY - Czyli zrób to sam - URODA ) do takiego peelingu można dodać cynamon bądź chilli a nasze usta będą maksymalnie napompowane. UWAGA użycie po takim peelingu pompującym może zmniejszać efekt.


2. Konturówki


Warto wybrać biała, cielista i w kolorze szminki, firma nie ma znaczenia póki produkt jest dobry!

> Triki z konturówkami
- Biała konturówką narysuj serduszko na łuku kupidyna i górnej wardze, delikatnie rozetrzyj.
- Cielistą obrysuj swoje usta delikatnie wyjeżdżając nad ich naturalną linie, również rozetrzyj.



3. Szminka


Nie wybieraj zbyt ciemnej pomadki bo nasze większe usta będą się zbyt rzucać w oczy, nie decyduj się na nic najjaśniejszego bo to również nie będzie ładnie wyglądać, wybierz coś pomiędzy.

Jeżeli ciemne usta to coś bez czego nie wyobrażacie sobie makijażu, nałóżcie trochę jaśniejszej pomadki na środek ust.





4. Błyszczyk!



Błyszczyk idealnie odbija światło i optycznie powiększa nasze usta. Mój totalny must-have!




5. Rozświetlacz


Nałóżcie trochę rozświetlacza na łuk kupidyna, to również działa na podstawie odbijania światła. Efekt? Bardziej wypukłe usta.





Mam nadzieję że wam się spodobało, do następnego! Pamiętajcie o byciu aktywnym to naprawdę pomaga mi w pisaniu większej ilości postów dla Was!

źródła obrazów - Google Grafika

5 komentarzy:

  1. ja tak robię już od dłuższego czasu i efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sposoby bardzo proste i dają super efekt. Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko używam tych metod, chodź czasem stosuję błyszczyki z dodatkiem chili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie miałam jeszcze produktów marki MIYO, a jeśli chodzi o malowanie ust takimi sposobami, to często z nich korzystam, bo mam z natury małe usta

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami próbuję działać konturówkami. Z reguły spiesząc się maluję usta zwykłą pomadką:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Estetyczne Podróże , Blogger